Ostatni tydzień

Stało się… Ostatni tydzień mojego pobytu w Kenii, czas zacząć.

Od dzisiaj jestem też sama, w pokoju. Em wyruszyła w dalsze wojaże po świecie, hmm niemniej fajnie, że była ze mną przez te 3 tygodnie. Świetnie się z nią bawiłam.

A oto moje plany. przede wszystkim muszę napisać raport końcowy i już się głowię, co w nim ująć i przede wszystkim jak 😉 W sobotę szoping po Nairobi, a konkretnie zakup pamiątek. Tydzień temu znalazłyśmy z Em Masai Market pod gołym niebem. Dużo ciekawych rzeczy można tam znaleźć. Mam nadzieję, że w niedzielę uda mi się w końcu pójść do największego lokalnego kościoła – Kimbo Pefa Church (zdjęcie kościoła, zamieściłam w poście o spacerze po okolicy). W poniedziałek mamy spotkanie z organizacją LIVINGGOODS, w sprawie ewentualnej współpracy. I ostatnie kilka dni, no cóż powolne pakowanie i zbieranie ostatnich wspomnień…

Skomentuj

