Time to say goodbye

Nadszedł ten czas, trzeba wracać. Już jestem na lotnisku, czekam na swój samolot. Dziewięć tygodni, niby tak długo, a zleciało strasznie szybko. No i stało się, zakochałam się, w tym kraju, kontynencie, ludziach. Moja pierwsza podróż do Afryki dobiega końca, ale na pewno nie jest to moja ostatnia wizyta na tym kontynencie.

Dziękuję Wam, że śledziliście co u mnie i wspieraliście mnie przez cały ten czas.

Szczególne podziękowania dla Fountain Youth Initiative, Michała i Fundacji Usłyszeć Afrykę.

Ale nie byłoby mnie tutaj gdyby nie moja mama. Mamuś dziękuję, że pomogłaś mi spełnić moje marzenie i za to, że zawsze mogę na Ciebie liczyć! Jesteś wspaniała :*

One thought on “Time to say goodbye

  1. Dzięki Magda za świetny wolontariat. Dostałem wczoraj bardzo poztywyny feedback od FYI, Chcą kolejnych wolontariuszy takich jak Ty, tylko gdzie takich znaleźć? Mam nadzieję, że to było też cenne doświadczenie dla Ciebie i taki zarodek kolejnych marzeń i planów :).

Skomentuj

